Кухні Alno

Замовте кухню Alno прямо у дилерів. Без посередників та роздрібної націнки. Доставка по Україні та країнам ЄС

У місті Баден-Вюртемберг  розміщується один з найвідоміших виробників меблів та фурнітури в Німеччині – концерн ALNO AG, який є власником таких відомих брендів як ALNO, IMPULS, WELLMAN, PINO. Засновник компанії, Альберт Нотдурфт, розпочав свій бізнес із невеликою столярною майстернею у Вангені під Геппінгеном наприкінці двадцятих років минулого століття. За рахунок добрих підприємницьких здібностей та високоякісної продукції реміснича фабрика постійно збільшувала свої виробничі можливості. Це призвело до того, що в середині 50-х років минулого століття виробництво було перенесено до містечка Пфуллендорф на півдні Німеччини. Таким чином, у 1958 році з невеликої столярної майстерні утворилася компанія Alno Mobelwerke GmbH. У середині 90-х років компанія набула форми акціонерного товариства з розміщенням акцій на фондових біржах Штутгарта та у Франкфурті на Майні. На початку цього століття ALNO AG об’єдналася із Casawell Service Gruppe. Так що якщо ви плануєте ремонт і хочете замовити авторський дизайн квартири чи будинку, то кухні Alno якраз підходять для цих цілей.

В даний момент під торговою маркою випускаються ALNO кухні і кухонна техніка на понад чотириста мільйонів євро на рік. В ALNO працюють понад три тисячі співробітників. За рахунок цього компанія є другим у світі виробником кухонь за обсягом виробництва у грошовому перерахунку. Компанія володіє не тільки фабрикою в Пфуллендорфі, де зосереджено виробництво кухонь, що вбудовуються, але й іншими німецькими дочірніми компаніями, які випускають ALNO кухні для особливих сегментів: Impuls Kuchen GmbH у Брилоні, pino Kuchen GmbH у Косвіг-Клікені, Wellpac Mobelwerke GmbH у Хідденхаузені, Gustav Wellmann GmbH + Co. KG в Енгері.

Також фабрика ALNO володіє вісьмома власними дистриб’юторськими компаніями в Європі та співпрацює з найбільшими дилерами по всьому світу. Тому продукцію торгової марки ALNO можна зустріти у будь-якому куточку земної кулі. Бренд ALNO є стрижневим локомотивним брендом компанії, за рахунок широкого асортименту, який за якістю перевершує більшість конкурентів. Основні цінові сегменти – середній, середній плюс та преміум. Понад тридцять видів пропозицій у дев’яти цінових сегментах з широкими варіантами колірних рішень фасадів та індивідуальним лакуванням. Кухні Alno використовуються не тільки в інтер’єрі будинку та квартири, але можуть бути використані архітекторами, коли вони проектують дизайн інтер’єру завдяки широкому вибору асортименту.

Виставковий павільйон у Пфуллендорфі є одним із найбільших у регіоні. На території в дві з половиною тисячі квадратних метрів представлена ​​вся лінійка продукції торгової марки, здатна задовольнити потреби навіть найвибагливішого покупця, який планує змінити дизайн житла.

Фабрика Alno здобула популярність завдяки тісній співпраці з німецьким виробником побутової техніки BOSCH, яка була заснована понад сто років тому в 1886 Робертом Бошем. Бош народився в заможній сім’ї, яка дала синові гарну освіту інженера-електрика. Саме цей факт став визначальним при виборі сфери діяльності та відкриття першого підприємства під назвою «Ремонтна лавка електротехніки та механіки», яке стало виробником компанії з випуску побутової техніки BOSCH. Філософія Боша полягала у бажанні дати відмінну якість електротехніки. «Втрата клієнта не зрівнятися зі втратою грошей» — улюблена фраза засновника фабрики з виробництва побутової техніки, принесла успіх компанії на віки.

Бош дотримувався соціалістичних поглядів, що позначилося щодо організації праці власних підприємствах. Наприклад, у 1966 році на його фабрики одним з перших прийшов наказ про введення восьмигодинного робочого дня. Стратегія виробництва та просування продукції фабрики ґрунтувалася на філософії партнерства, що приносить прибуток обом учасникам, так званий принцип виграв-виграв. Суспільні інтереси стояли значно нижче за рангом значущості, ніж особиста вигода. За рахунок своєї бізнес-позиції торгова марка BOSCH, здобула успіх у потенційних покупців, а сам президент компанії отримав визнання в бізнес колах.

Стартувавши невелике підприємство в невеликому ремісничому приміщенні, до 1911 року персонал виробництва переїжджає в нову будівлю повну сучасного інноваційного обладнання. За десять років торгова марка BOSCH здобула визнання та лояльність багатьох покупців у Німеччині, при вбудовуванні техніки Бош.

Тридцяті роки минулого століття стали важливою точкою у подальшому розвитку компанії BOSCH. Було налагоджено випуск професійних електроінструментів. Наприклад, саме під брендом BOSCH, були випущені перший у світі електроперфоратор (1932), перший у світі електролобзик (1936) і через аж п’ятдесят років, перший у світі акумуляторний перфоратор (1984). У п’ятдесятих роках компанія займає лідируючі позиції в Німеччині з продажу побутової техніки. Головним ключем успіху побутової техніки BOSCH став випуск прототипів сучасних морозильних камер, пральних та посудомийних машин. Продукція виробника використовують архітектори, коли пропонується розробити дизайн інтер’єру різного призначення.

Завдяки інноваціям та якості продукції на даний момент торгова марка BOSCH та німецькі кухні Alno займають гідне місце у приватних будинках та апартаментах у всіх куточках земної кулі.